loading...
خبردار
saeed saeedi بازدید : 140 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

ست سه تیکه ادکلن کالدیون caldion perfume

ست سه تیکه ادکلن کالدیون caldion perfume

ست سه تیکه ادکلن اسپری و افتر شیو کالدیون

مخصوص اقایان

ادکلن

اسپری 

افتر شیو

سه محصول در یک جعبه 

با بسته بندی زیبا و شیک در یک جعبه ی فلزی

با عطر و بوی فوق العاده

بهترین هدیه برای عزیزان شما

 
۸۵۰۰۰ تومان
خرید ست سه تیکه ادکلن کالدیون caldion perfume
شناسه محصول: 2758
saeed saeedi بازدید : 26 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

یکی از راه‌های نزدیک‌شدن زوج‌ها به هم، بحث‌کردن می‌باشد. درواقع، بحث و گفت‌وگو از نمادهای ابراز عشق و محبت است که اگر در راه درست هدایت شود، برای تداوم زندگی مشترک سودمند می‌باشد.

 

با رعایت موارد زیر می‌توانید بحث و گفت‌وگو را سازنده و مفید گردانید:

saeed saeedi بازدید : 19 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

امروزه شرایط زندگى مشترك ، گونه جدیدى از روابط زناشویى را بوجود آورده است و سنت و مدرنیته در كنار هم راهى نو باز كرده اند. ما نكاتى از آن را برایتان بازگو مى كنیم:
1 - همسرتان را به عنوان یك مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.
2 - همسر خود را به چشم یك شی‌ء مسؤول ننگرید. بلكه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید.
3 - جنبه یا بخش‌هایی از شخصیت شوهرتان را كه باعث تمایز او از سایرین می‌شود مورد توجه و تحسین قرار دهید.

saeed saeedi بازدید : 25 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)


نوع حسادت زنان و مردان در زمان خیانت همسرشان چگونه است؟!

هم زنان و هم مردان حسودی می‌‌کنند، اما نه به یک صورت: برای زن‌ها خیانت عاطفی بد‌تر است از خیانت جنسی. دانشمندان مدت‌ها گمان می‌‌بردند که این امر به تکامل انسان برمی‌ گردد، اما تحقیقی جدید نشان می‌‌دهد که این حدس اشتباه بوده است.

saeed saeedi بازدید : 8 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

در زندگی زناشویی تا پیش از آن‌که شناخت دقیقی از روحیات، حالات، عواطف، نگرشها و ارزشهای طرفین حاصل شود و هریک از طرفین این رابطه نوع انتظارات و توقعات خود را از یکدیگر روشن کنند در معرض عوامل تهدید کننده بسیاری است. در مقاله زیر برخی از این عوامل تهدید کننده و خطرساز و راههای برطرف کردن آنها مرور شده است.

رفتارهای خطرسازوعوامل تهدید کننده درزندگی زناشویی

saeed saeedi بازدید : 5 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 گفته های زن :

" پیش پا افتاده ترین موضوعات ، مهم به نظر می‌آیند. ما اصلا نمی‌توانیم حتی 5 دقیقه بدون اینکه برسرهم فریاد یزنیم با هم صحبت کنیم" گفته ی ندا 45 ساله سرپرست تشکیلات برنامه های توسعه ی اجتماعی . " گاهی اوقات من به یاد نمی‌آورم موضوع بحث ما چه بوده است زیرا از یک جدل به جدل دیگر می‌رسد."

789741513132.jpg

saeed saeedi بازدید : 7 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 گفته های زن :

" پیش پا افتاده ترین موضوعات ، مهم به نظر می‌آیند. ما اصلا نمی‌توانیم حتی 5 دقیقه بدون اینکه برسرهم فریاد یزنیم با هم صحبت کنیم" گفته ی ندا 45 ساله سرپرست تشکیلات برنامه های توسعه ی اجتماعی . " گاهی اوقات من به یاد نمی‌آورم موضوع بحث ما چه بوده است زیرا از یک جدل به جدل دیگر می‌رسد."

789741513132.jpg

saeed saeedi بازدید : 7 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Interior & Design اجازه بدهید ۹ ماه بارداری را با ۹ توصیه راهبردی به این آقایان مرور کنیم. البته امروزه اکثر پزشکان معتقدند که بارداری یک دوره ۱۲ ماهه است و نه تنها یک دوره ۹ ماهه

«هیچ تجربه‌ای در دنیا با تجربه بارداری برابری نمی‌کند. من هم مثل همسرم، داستان هفته به هفته بارداری و رشد جنین و تغییرات جسمی و روحی مادر را که در ستون ثابت «بار امانت» چاپ می‌شد، دنبال می‌کردم و از آن لذت می‌بردم ولی گله‌ام از شما این است که چرا فقط به احساسات و تجربه‌های یک مادر در این ۹ ماه پرداختید و هیچ توصیه و توجهی به پدرها نداشتید؟! یعنی فکر می‌کنید پدرها هیچ حسی در این دوره ندارند؟!»

saeed saeedi بازدید : 6 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

حتی فکر کردن به اینکه فرد مورد علاقه و مورد اعتماد شما ، به شما وفادار نبوده استراس آور و عذاب آور است و باعث می شود شما ناراحت شوید و برای دانستن حقیقت به شدت کنجکاو شوید. در اینجا چند راه به شما معرفی می کنیم که به کشف حقیقت کمک می کند اما توجه داشته باشید هیچ کدام از راه ها و دلایلی که در زیر ذکر می کنیم نمی تواند ثابت کند که همسر شما به شما خیانت می کند و فقط به شما کمک می کند میزان درستی شک خود را بسنجید.

saeed saeedi بازدید : 10 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مورد اغفال واقع شدن و زندگی در خانواده متشنج، مهم‌ترین علت فرار دختران از خانه است.

«زرین‌تاج علیزادگان» منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با بیان این مطلب اظهار کرد: نداشتن خاستگاه اجتماعی در خانواده، فقر فرهنگی و روابط عاطفی ناپایدار میان والدین و فرزندان،مهم‌ترین علت فرار دختران از خانه است.
 

saeed saeedi بازدید : 9 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
از طرف دیگر عروس خانم های جوان، تا وقتی خیالشان از بابت رابطه شما با خانواده شان راحت نشود، دلشان آرام نمی گیرد و احساس خوشبختی نمی کنند. دلیل از این محکم تر می خواهید تا باور کنید که راه رسیدن شما به قلب همسرتان، از قلب پدر و مادرش می گذرد؟


این راز و رمزها را یاد بگیرید و سعی کنید هر طور شده به کار ببندید.

فروشگاه اینترنتی آبال

saeed saeedi بازدید : 6 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
مردها به‌طور میانگین روزانه ۴۳ دقیقه را صرف خیره شدن به جنس مخالف می‌کنند که این میزان برابر با ۲۵۹ ساعت یا تقریبا ۱۱ روز در سال است. جمع این زمان در فاصله بین ۱۸ تا ۵۰ سالگی یک مرد می‌شود بیش از ۱۱ ماه و ۱۱ روز

یک مطالعه در انگلستان نشان داده مردها به‌طور میانگین روزانه ۴۳ دقیقه را صرف خیره شدن به جنس مخالف می‌کنند که این میزان برابر با ۲۵۹ ساعت یا تقریبا ۱۱ روز در سال است. جمع این زمان در فاصله بین ۱۸ تا ۵۰ سالگی یک مرد می‌شود بیش از ۱۱ ماه و ۱۱ روز. یعنی یک مرد انگلیسی در این فاصله، قریب یک سال از عمرش را صرف کاری کرده که در فرهنگ ما اسمش «چشم چرانی» است.

 

saeed saeedi بازدید : 9 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
اولش همه چیز خوب است، مثل آوای دهل اما کافی است کمی بیشتر به آدم های اطراف نزدیک شوی تا کم و کسری های آنها و البته خودت را در برقراری یک ارتباط ساده ببینی. این وقت هاست که آدم یاد آن مثل قدیمی می افتد " تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش (و البته خودش) نهفته باشد" .


شکاک ها؛ مچ گیرند

شک باعث می شود آدم حساسیت زیادی روی طرف مقابلش پیدا کند و او را آنقدر کنترل کند تا در نهایت مچ گیری کند.


آدم های شکاک معمولا بسیار تیزبین هستند و هوش بالایی دارند که برای آنها بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، مخرب است. آنها تمایل به این دارند که دیگران را سرزنش کنند، چون آدم های حسود و خودبزرگ بینی به حساب می آیند.


اکثرا در اجتماع اشخاص موفقی به حساب می آیند، دارای احساس ناامنی شدید عاطفی و ترس از دست دادن هستند که به احتمال زیاد به دوران کودکی شان برمی گردد، با همسرشان رفتاری مالکانه با نقابلی دلسوزانه دارند. برای درمان این آدم ها این نکته را یادتان باشد که شکاک ها جز خودشان درمانگری ندارند.

 

فروشگاه اینترنتی آبال 


زندگی با آدم شکاک آفت هایی دارد. مثل این که چنین آدمی انرژی اش بیهوده صرف می شود و دائم احساس گناه، اضطراب و بی ارزشی دارد. جالب اینکه یک خود کم بین، در کنار یک شکاک احساس


موردعلاقه بودن دارد؛ یعنی وقتی نامزد شکاکش دائم به بهانه های مختلف به او زنگ می زند، او در این تله می افتد که این یعنی دوست داشتن و اگر غیر از این باشد،


به معنای این است که طرف دوستش ندارد؛ خطر اینجاست که اگر او از این رابطه ناسالم بیرون بیاید، در ارتباط بعدی اش با یک آدم عادی و نرمال، احساس می کند که این آدم به حد کافی به او علاقه ندارد. در کنار همه این موارد، شکاکیت در اکثر موارد مسری است و ممکن است بقیه را هم درگیر کند.

توجه طلب ها؛ بی وفایند
اکثر آدم ها از توجه بقیه نسبت به خودشان لذت می برند، اما کسانیکه دارای اختلال رفتاری توجه طلبی هستند، بدون توجه بقیه نمی توانند زندگی کنند. آنها به شدت به تایید و تمجید بقیه محتاجند


و هر ابزاری داشته باشند، با آن ابزار خودشان را در معرض توجه قرار می دهند؛این ابزار ممکن است قیافه آنها یا ادا و اصول، یا لحن صدا باشد.


نکته دیگری که درمورد آنها باید دانست، این است که توجه طلب ها با آدم های زیادی ارتباط برقرار می کنند، به دلیل اینکه اگر یکی را از دست دادند شخص دیگری وجود داشته باشد و در مجموع آدم های وفاداری نیستند.

همیشه خوب ها؛ همیشه خوب نیستند!
به این گروه از آدم ها سیندرلا هم می گویند، از این جهت که همیشه خوب و مثبت هستند. آنها احساس می کنند هیچ وقت نباید چیزی غیر از این باشند.


این آدم ها طوری رفتار می کنند انگار اصلا اخم کردن بلد نیستند، بنابراین دیگران قدر خنده آنها را نمی دانند.


همیشه خوب ها، مشاور همه و زباله دان درد و بدبختی و گرفتاری آنها هستند و به دلیل ناتوانی شان در «نه» گفتن، دیگران از آنها سوءاستفاده می کنند. آنها به شدت از انگ بی معرفت می ترسند و البته از جامعه پاداش می گیرند، فایده پنهانی که مانع از این می شود متوجه مشکلشان شوند یا این رفتار را کنار بگذارند.

نجات دهنده ها؛ باید نجاتشان داد
این دسته از آدم ها به «رابین هود» مشهورند. نجات دهنده ها احساس می کنند باید به همه کمک کنند فکر می کنند برای این آفریده شده اند که آدم های بدبخت را از گرفتاری شان نجات بدهند.


رابین هودها سهم خود آدم ها را در گرفتاری هایشان نمی بینند و معمولا زجرکشیده هایی هستند که کسی نبوده آنها را نجات بدهد. دو نکته درمورد این آدم ها وجود دارد؛


نکته اول اینکه خیلی ها هستند که کمک نمی خواهند و شاید خود شخص گرفتار اصلا حاضر نیست برای رهایی از گرفتاری اش کاری انجام دهد. بنابراین تلاش های اشخاص رابین هود هم به سرانجامی نخواهد رسید.


نکته دوم هم اینجاست که رابین هودها در مثلث ظالم / قربانی / ناجی، نقش ناجی را برعهده دارند. نکته هم اینکه، یک قانون در این مثلث وجود دارد که می گویند ناجی این مثلث، جای دیگری نقش ظالم را برعهده دارد، پس نجات دهنده ها شاید بدون اینکه خودشان بداند در حق شخص دیگری ظلم می کنند.

خودشیفته ها؛ تله خود کم بین ها
آدم هایی که اختلال رفتاری خودشیفتگی دارند، همیشه خود را مستحق دریافت امکانات از دیگران می دانند. معمولا هم پس از دریافت این امکانات به دیگران اینطور می فهمانند که کارشان را به درستی انجام نداده اند. صدای خودشیفته ها آن قدر بلند است که صدای دیگران را نمی شنوند.


خودشیفته ها فکر می کنند سلیقه آنها از سلیقه دیگران بهتر است، سلامتی شان مهم تر است، وقتشان باارزش تر است و...؛آنها همیشه برای زندگی شان برنامه ریزی دارند و انتظار دارند همه با آنها هماهنگ شوند. خودشیفته ها معمولا اشتباهات خود را نمی بینند.


البته آنها ویژگی های قابل تحسینی هم دارند اما مهم این است که خودشان را آن قدر بزرگ می بینند که بقیه اصلا به چشمشان نمی آیند. به طور معمول هم آدم های خودکم بین گرفتار خودشیفته ها می شوند.


و اما این سوال که چطور می شود خودشیفتگی را جبران کرد؟ در درجه اول پذیرفتن اینکه صدای دیگران هم شنیدنی است، سلیقه آنها هم خوب است، سلامتی شان مهم است و وقت آنها هم باارزش است. در درجه بعدی هم باید تمرین کرد که دلایل هرچند معقولمان را گاهی نگوییم.


با یک خودشیفته چطور باید برخورد کنیم؟ بدون توجه به نظر آنها کار خودتان را انجام دهید. گاهی با دیگران مقایسه شان کنید و اشتباهاتشان را هم در برخی اوقات به آنها یادآوری کنید.

کمال گراها؛ همیشه خسته اند
کمال گراها تنها به انجام کارهایی تن می دهند که مطمئند در آن برنده خواهند شد. معمولا وقتی قله ای را فتح می کنند، هنوز لذت فتح آن را نبرده، به سراغ فتح قله بعدی می روند.


به همین دلیل همیشه خسته اند. کمال گراها باید بدانند همیشه نمی توان در همه زندگی نمره 20 گرفت، باید بتوانند از نمره 18 هم لذت ببرند. آدم های کمال گرا با کنارگذاشتن این ویژگی به خودشان آسودگی را هدیه می دهند.

معتادان هیجانی؛ به دنبال تجربه جدید
اعتیاد هیجانی معمولا کسانی را گرفتار خودش می کند که همیشه پرانرژی هستند. به طور مثال


شخص صبح سر کار است، عصر مشغول یک ورزش پرتحرک است اما آخر شب هنوز کلی انرژی دارد. اعتیاد هیجانی نمودهای مختلفی دارد، اعتیاد به کار، اعتیاد به اینترنت، اعتیاد به موادمخدر و...


معتادان هیجانی در آدم های اطرافش به خصوص نامزد یا همسرش دائم به دنبال تجربه موارد جدید هستند. اگر طرف مقابل نیاز او به تجربه چیزهای جدید و هیجان را تامین نکند، ممکن است به سراغ رابطه موازی برود.

 

فروشگاه اینترنتی آبال

..
saeed saeedi بازدید : 6 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

برای درمان اعتیاد چقدر زمان لازم است ؟

 

اعتیاد یک بیماری قابل درمان است، اما در درمان این بیماری آگاهی و شناخت بیمار و خانواده نسبت به ویژگیهای و خصوصیات اعتیاد و درمانش لازم و ضروری . لازم است هم بیمار و هم خانواده اش بدانند که این بیماری مزمن است و بهبودی نیازمند صبر و بردباری آنها می باشد .

saeed saeedi بازدید : 6 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

روانشناسی پول و پولدار شدن!

 

پول به عنوان یکی از مهمترین اختراعات تاثیرگذار بر زندگی همواره مورد علاقه نظریه پردازان در علوم مختلف بوده است. امروز به همت محققان، تحقیقاتی درخور توجه در زمینه پول صورت پذیرفته است. یکی از رویکردهای این توجه به موضوع پول، پرداختن به «روانشناسی پول» است. دانشی میان رشته ای که در مرز بین کسب و کار و روانشناسی به مطالعه می پردازد.

saeed saeedi بازدید : 9 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

همیشه خسته ام، دکتر!

 

زن و مرد، پیر و جوان اما چه اتفاقی می‌افتد که احساس خستگی و کسالت بر ما چیره می‌شود؟

 

خستگی، محصول زندگی مدرن امروزی است. این روزها همه از خستگی شکایت می‌کنند؛ آیا انجام کارهای ساده برایتان دشوار شده و باوجود استراحت و خواب کافی، باز هم نمی‌توانید از جایتان تکان بخورید؟

 

 

saeed saeedi بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

جاده خوشبختی شما از اینجا می گذرد

 

به خیالمان می‌رسد که زندگی، همان زندگی دلخواه، موقعی شروع می‌شود که موانعی که سر راهمان هستند، کنار بروند و ...

 

همه ما خودمان را چنین متقاعد می‌کنیم که زندگی بهتری خواهیم داشت اگر :

 
saeed saeedi بازدید : 9 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

با مرد بچه‌ ننه چه کنیم؟

http://malusakgig.persiangig.com/image/3/4.jpg

 

برای او تنها زن مثال‌زدنی مادرش است. از کوچک‌ترین فرصتی برای بودن در کنارش استفاده می‌کند و بدون اجازه او آب هم نمی‌خورد. در زندگی یک مرد بچه‌ننه، هیچ تصمیمی بدون حمایت مادر گرفته نمی‌شود و رازی که مادرش از آن بی‌خبر باشد، وجود ندارد. اگر هنوز هم مطمئن نیستید که خواستگار یا همسرتان یک مرد بچه‌ننه است، از این تست کمک بگیرید و بعد از مطمئن شدن، از باید و نباید‌های رفتار با چنین مردی باخبر شوید.

saeed saeedi بازدید : 6 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 چاقی یکی از معضلات جهان امروزی است و بسیاری از افراد چاق به دنبال یک راه معجزه آسا برای کاهش سریع و آسان وزن

هستند. ولی در حقیقت هیچ معجزه ای در کار نیست. تنها راه معقول و علمی 
کاهش وزن این است که مقدار کالری که شما می سوزانید، بیشتر از مقداری باشد 
که دریافت می کنید.

saeed saeedi بازدید : 10 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 یک : دوستت دارم ، نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام بودن با تو پیدا می کنم .

دو : هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود

سه : اگر کسی تو را

saeed saeedi بازدید : 13 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

این ۷ جمله مخرب را هرگز به کودک تان نگویید

http://malusakgig.persiangig.com/image/2/95.jpg

به کودکان باید نه وعده داد و نه وعده از آنها گرفت. روابط ما با فرزندانمان باید بر اساس اعتماد و اطمینان باشد. وقتی پدر یا مادر برای تأیید گفته خود مجبور است وعده بدهد، یعنی دارد اقرار می‌کند که «وعده داده نشده‌اش» اعتبار ندارد و قابل اعتماد نیست.

saeed saeedi بازدید : 7 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

چرا دختران و پسران دوست می‌شوند؟

http://malusakgig.persiangig.com/image/2/96.jpg

 

در جامعه امروز، تعامل زن و مرد اجتناب ناپذیر است. دختران در محیط های کاری و تحصیلی حضور پررنگ تری دارند و همین مساله می تواند زمینه ساز تعامل های نزدیک تر شود. اما به طور کلی باید دانست که هر ارتباطی، دوستی دختر و پسر نیست.

saeed saeedi بازدید : 11 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

همسرم یا دوستانم؟

شاید برای خیلی از شما این سوال پیش آمده باشد که بعد از ازدواج و ورود به دنیای تاهل تا چه حد می توانیم دوستی های دوران مجردی مانند رابطه با همکلاسی های دوران مدرسه، دوران دانشگاه و یا حتی یک دوست خانوادگی قدیمی را ادامه دهیم؟ آیا ادامه دادن این دوستی ها ممکن است به ضرر زندگی زناشویی ما تمام شود؟ آیا باید برای ادامه دادن این رابطه ها و دوستی های عمیق، از همسرمان اجازه بگیریم؟ اگر قرار بر ادامه دادن این دوستی ها بود رابطه ما باید چگونه باشد؟ ارتباط خانوادگی داشته باشیم یا به یاد دوران مجردی اوقاتی را به تنهایی با هم سپری کنیم؟ و ….

saeed saeedi بازدید : 7 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید و شک به همسر دارید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید.

saeed saeedi بازدید : 9 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
از مهم‌ترین واکنش‌هایی که فرزند مورد تبعیض واقع‌ شده از خود نشان می‌دهد، حسادت او نسبت به دیگر فرزندان است. در این‌گونه مواقع حس انتقام‌جویی در فرزند شعله‌ور می‌شود و ممکن است خواهر و برادر رابطه خوبی حتی در دوران بزرگسالی نداشته باشند.
saeed saeedi بازدید : 10 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
سردی و یک فاصله پرنشدنی، از همین اتفاقات ساده جان می گیرد. همین چیزهایی که گاهی به دلیل صمیمیت و گاهی به دلیل حق به جانب بودن ، آنها را نادیده می گیرید. همین چیزهای ساده ای که برای مردها یک دنیا اهمیت دارد و می تواند نظرشان را نسبت به شریک زندگی شان زیر و رو کند. شما فکر می کنید هیچ اتفاقی نیفتاده؛ فکر می کنید تغییری نکرده اید و اشتباهی مرتکب نشده اید اما همسرتان روزبه روز بیشتر فاصله می گیرد و سردتر می شود. تقصیر شما نیست. کسی این چیزها را به شما گوشزد نکرده. ما در این صفحه می خواهیم شما را با اشتباه های کوچکی که زندگی تان را یخبندان می کند آشنا کنیم و چشم هایتان را بیشتر از قبل روی رفتار تان باز کنیم.
saeed saeedi بازدید : 11 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دوران نامزدی از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی است. دلیلش هم این است که بجز شیرینی، چگونگی برخورد و عملکرد افراد در این دوران قانون اساسی زندگی مشترک آینده شان را رقم می زند. بنابراین اگر کمی پا کج بگذارید یا خطا کنید، ممکن است روزهای خوش نامزدی و حتی بعد از آن را تلخ و سیاه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 895
  • بازدید کلی : 5,240
  • کدهای اختصاصی