loading...
خبردار
saeed saeedi بازدید : 139 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

ست سه تیکه ادکلن کالدیون caldion perfume

ست سه تیکه ادکلن کالدیون caldion perfume

ست سه تیکه ادکلن اسپری و افتر شیو کالدیون

مخصوص اقایان

ادکلن

اسپری 

افتر شیو

سه محصول در یک جعبه 

با بسته بندی زیبا و شیک در یک جعبه ی فلزی

با عطر و بوی فوق العاده

بهترین هدیه برای عزیزان شما

 
۸۵۰۰۰ تومان
خرید ست سه تیکه ادکلن کالدیون caldion perfume
شناسه محصول: 2758
saeed saeedi بازدید : 26 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

یکی از راه‌های نزدیک‌شدن زوج‌ها به هم، بحث‌کردن می‌باشد. درواقع، بحث و گفت‌وگو از نمادهای ابراز عشق و محبت است که اگر در راه درست هدایت شود، برای تداوم زندگی مشترک سودمند می‌باشد.

 

با رعایت موارد زیر می‌توانید بحث و گفت‌وگو را سازنده و مفید گردانید:

saeed saeedi بازدید : 19 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

امروزه شرایط زندگى مشترك ، گونه جدیدى از روابط زناشویى را بوجود آورده است و سنت و مدرنیته در كنار هم راهى نو باز كرده اند. ما نكاتى از آن را برایتان بازگو مى كنیم:
1 - همسرتان را به عنوان یك مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.
2 - همسر خود را به چشم یك شی‌ء مسؤول ننگرید. بلكه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید.
3 - جنبه یا بخش‌هایی از شخصیت شوهرتان را كه باعث تمایز او از سایرین می‌شود مورد توجه و تحسین قرار دهید.

saeed saeedi بازدید : 8 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

در زندگی زناشویی تا پیش از آن‌که شناخت دقیقی از روحیات، حالات، عواطف، نگرشها و ارزشهای طرفین حاصل شود و هریک از طرفین این رابطه نوع انتظارات و توقعات خود را از یکدیگر روشن کنند در معرض عوامل تهدید کننده بسیاری است. در مقاله زیر برخی از این عوامل تهدید کننده و خطرساز و راههای برطرف کردن آنها مرور شده است.

رفتارهای خطرسازوعوامل تهدید کننده درزندگی زناشویی

saeed saeedi بازدید : 5 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 گفته های زن :

" پیش پا افتاده ترین موضوعات ، مهم به نظر می‌آیند. ما اصلا نمی‌توانیم حتی 5 دقیقه بدون اینکه برسرهم فریاد یزنیم با هم صحبت کنیم" گفته ی ندا 45 ساله سرپرست تشکیلات برنامه های توسعه ی اجتماعی . " گاهی اوقات من به یاد نمی‌آورم موضوع بحث ما چه بوده است زیرا از یک جدل به جدل دیگر می‌رسد."

789741513132.jpg

saeed saeedi بازدید : 7 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 گفته های زن :

" پیش پا افتاده ترین موضوعات ، مهم به نظر می‌آیند. ما اصلا نمی‌توانیم حتی 5 دقیقه بدون اینکه برسرهم فریاد یزنیم با هم صحبت کنیم" گفته ی ندا 45 ساله سرپرست تشکیلات برنامه های توسعه ی اجتماعی . " گاهی اوقات من به یاد نمی‌آورم موضوع بحث ما چه بوده است زیرا از یک جدل به جدل دیگر می‌رسد."

789741513132.jpg

saeed saeedi بازدید : 7 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Interior & Design اجازه بدهید ۹ ماه بارداری را با ۹ توصیه راهبردی به این آقایان مرور کنیم. البته امروزه اکثر پزشکان معتقدند که بارداری یک دوره ۱۲ ماهه است و نه تنها یک دوره ۹ ماهه

«هیچ تجربه‌ای در دنیا با تجربه بارداری برابری نمی‌کند. من هم مثل همسرم، داستان هفته به هفته بارداری و رشد جنین و تغییرات جسمی و روحی مادر را که در ستون ثابت «بار امانت» چاپ می‌شد، دنبال می‌کردم و از آن لذت می‌بردم ولی گله‌ام از شما این است که چرا فقط به احساسات و تجربه‌های یک مادر در این ۹ ماه پرداختید و هیچ توصیه و توجهی به پدرها نداشتید؟! یعنی فکر می‌کنید پدرها هیچ حسی در این دوره ندارند؟!»

saeed saeedi بازدید : 6 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

حتی فکر کردن به اینکه فرد مورد علاقه و مورد اعتماد شما ، به شما وفادار نبوده استراس آور و عذاب آور است و باعث می شود شما ناراحت شوید و برای دانستن حقیقت به شدت کنجکاو شوید. در اینجا چند راه به شما معرفی می کنیم که به کشف حقیقت کمک می کند اما توجه داشته باشید هیچ کدام از راه ها و دلایلی که در زیر ذکر می کنیم نمی تواند ثابت کند که همسر شما به شما خیانت می کند و فقط به شما کمک می کند میزان درستی شک خود را بسنجید.

saeed saeedi بازدید : 9 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مورد اغفال واقع شدن و زندگی در خانواده متشنج، مهم‌ترین علت فرار دختران از خانه است.

«زرین‌تاج علیزادگان» منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با بیان این مطلب اظهار کرد: نداشتن خاستگاه اجتماعی در خانواده، فقر فرهنگی و روابط عاطفی ناپایدار میان والدین و فرزندان،مهم‌ترین علت فرار دختران از خانه است.
 

saeed saeedi بازدید : 9 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
از طرف دیگر عروس خانم های جوان، تا وقتی خیالشان از بابت رابطه شما با خانواده شان راحت نشود، دلشان آرام نمی گیرد و احساس خوشبختی نمی کنند. دلیل از این محکم تر می خواهید تا باور کنید که راه رسیدن شما به قلب همسرتان، از قلب پدر و مادرش می گذرد؟


این راز و رمزها را یاد بگیرید و سعی کنید هر طور شده به کار ببندید.

فروشگاه اینترنتی آبال

saeed saeedi بازدید : 6 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
مردها به‌طور میانگین روزانه ۴۳ دقیقه را صرف خیره شدن به جنس مخالف می‌کنند که این میزان برابر با ۲۵۹ ساعت یا تقریبا ۱۱ روز در سال است. جمع این زمان در فاصله بین ۱۸ تا ۵۰ سالگی یک مرد می‌شود بیش از ۱۱ ماه و ۱۱ روز

یک مطالعه در انگلستان نشان داده مردها به‌طور میانگین روزانه ۴۳ دقیقه را صرف خیره شدن به جنس مخالف می‌کنند که این میزان برابر با ۲۵۹ ساعت یا تقریبا ۱۱ روز در سال است. جمع این زمان در فاصله بین ۱۸ تا ۵۰ سالگی یک مرد می‌شود بیش از ۱۱ ماه و ۱۱ روز. یعنی یک مرد انگلیسی در این فاصله، قریب یک سال از عمرش را صرف کاری کرده که در فرهنگ ما اسمش «چشم چرانی» است.

 

saeed saeedi بازدید : 8 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
اولش همه چیز خوب است، مثل آوای دهل اما کافی است کمی بیشتر به آدم های اطراف نزدیک شوی تا کم و کسری های آنها و البته خودت را در برقراری یک ارتباط ساده ببینی. این وقت هاست که آدم یاد آن مثل قدیمی می افتد " تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش (و البته خودش) نهفته باشد" .


شکاک ها؛ مچ گیرند

شک باعث می شود آدم حساسیت زیادی روی طرف مقابلش پیدا کند و او را آنقدر کنترل کند تا در نهایت مچ گیری کند.


آدم های شکاک معمولا بسیار تیزبین هستند و هوش بالایی دارند که برای آنها بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، مخرب است. آنها تمایل به این دارند که دیگران را سرزنش کنند، چون آدم های حسود و خودبزرگ بینی به حساب می آیند.


اکثرا در اجتماع اشخاص موفقی به حساب می آیند، دارای احساس ناامنی شدید عاطفی و ترس از دست دادن هستند که به احتمال زیاد به دوران کودکی شان برمی گردد، با همسرشان رفتاری مالکانه با نقابلی دلسوزانه دارند. برای درمان این آدم ها این نکته را یادتان باشد که شکاک ها جز خودشان درمانگری ندارند.

 

فروشگاه اینترنتی آبال 


زندگی با آدم شکاک آفت هایی دارد. مثل این که چنین آدمی انرژی اش بیهوده صرف می شود و دائم احساس گناه، اضطراب و بی ارزشی دارد. جالب اینکه یک خود کم بین، در کنار یک شکاک احساس


موردعلاقه بودن دارد؛ یعنی وقتی نامزد شکاکش دائم به بهانه های مختلف به او زنگ می زند، او در این تله می افتد که این یعنی دوست داشتن و اگر غیر از این باشد،


به معنای این است که طرف دوستش ندارد؛ خطر اینجاست که اگر او از این رابطه ناسالم بیرون بیاید، در ارتباط بعدی اش با یک آدم عادی و نرمال، احساس می کند که این آدم به حد کافی به او علاقه ندارد. در کنار همه این موارد، شکاکیت در اکثر موارد مسری است و ممکن است بقیه را هم درگیر کند.

توجه طلب ها؛ بی وفایند
اکثر آدم ها از توجه بقیه نسبت به خودشان لذت می برند، اما کسانیکه دارای اختلال رفتاری توجه طلبی هستند، بدون توجه بقیه نمی توانند زندگی کنند. آنها به شدت به تایید و تمجید بقیه محتاجند


و هر ابزاری داشته باشند، با آن ابزار خودشان را در معرض توجه قرار می دهند؛این ابزار ممکن است قیافه آنها یا ادا و اصول، یا لحن صدا باشد.


نکته دیگری که درمورد آنها باید دانست، این است که توجه طلب ها با آدم های زیادی ارتباط برقرار می کنند، به دلیل اینکه اگر یکی را از دست دادند شخص دیگری وجود داشته باشد و در مجموع آدم های وفاداری نیستند.

همیشه خوب ها؛ همیشه خوب نیستند!
به این گروه از آدم ها سیندرلا هم می گویند، از این جهت که همیشه خوب و مثبت هستند. آنها احساس می کنند هیچ وقت نباید چیزی غیر از این باشند.


این آدم ها طوری رفتار می کنند انگار اصلا اخم کردن بلد نیستند، بنابراین دیگران قدر خنده آنها را نمی دانند.


همیشه خوب ها، مشاور همه و زباله دان درد و بدبختی و گرفتاری آنها هستند و به دلیل ناتوانی شان در «نه» گفتن، دیگران از آنها سوءاستفاده می کنند. آنها به شدت از انگ بی معرفت می ترسند و البته از جامعه پاداش می گیرند، فایده پنهانی که مانع از این می شود متوجه مشکلشان شوند یا این رفتار را کنار بگذارند.

نجات دهنده ها؛ باید نجاتشان داد
این دسته از آدم ها به «رابین هود» مشهورند. نجات دهنده ها احساس می کنند باید به همه کمک کنند فکر می کنند برای این آفریده شده اند که آدم های بدبخت را از گرفتاری شان نجات بدهند.


رابین هودها سهم خود آدم ها را در گرفتاری هایشان نمی بینند و معمولا زجرکشیده هایی هستند که کسی نبوده آنها را نجات بدهد. دو نکته درمورد این آدم ها وجود دارد؛


نکته اول اینکه خیلی ها هستند که کمک نمی خواهند و شاید خود شخص گرفتار اصلا حاضر نیست برای رهایی از گرفتاری اش کاری انجام دهد. بنابراین تلاش های اشخاص رابین هود هم به سرانجامی نخواهد رسید.


نکته دوم هم اینجاست که رابین هودها در مثلث ظالم / قربانی / ناجی، نقش ناجی را برعهده دارند. نکته هم اینکه، یک قانون در این مثلث وجود دارد که می گویند ناجی این مثلث، جای دیگری نقش ظالم را برعهده دارد، پس نجات دهنده ها شاید بدون اینکه خودشان بداند در حق شخص دیگری ظلم می کنند.

خودشیفته ها؛ تله خود کم بین ها
آدم هایی که اختلال رفتاری خودشیفتگی دارند، همیشه خود را مستحق دریافت امکانات از دیگران می دانند. معمولا هم پس از دریافت این امکانات به دیگران اینطور می فهمانند که کارشان را به درستی انجام نداده اند. صدای خودشیفته ها آن قدر بلند است که صدای دیگران را نمی شنوند.


خودشیفته ها فکر می کنند سلیقه آنها از سلیقه دیگران بهتر است، سلامتی شان مهم تر است، وقتشان باارزش تر است و...؛آنها همیشه برای زندگی شان برنامه ریزی دارند و انتظار دارند همه با آنها هماهنگ شوند. خودشیفته ها معمولا اشتباهات خود را نمی بینند.


البته آنها ویژگی های قابل تحسینی هم دارند اما مهم این است که خودشان را آن قدر بزرگ می بینند که بقیه اصلا به چشمشان نمی آیند. به طور معمول هم آدم های خودکم بین گرفتار خودشیفته ها می شوند.


و اما این سوال که چطور می شود خودشیفتگی را جبران کرد؟ در درجه اول پذیرفتن اینکه صدای دیگران هم شنیدنی است، سلیقه آنها هم خوب است، سلامتی شان مهم است و وقت آنها هم باارزش است. در درجه بعدی هم باید تمرین کرد که دلایل هرچند معقولمان را گاهی نگوییم.


با یک خودشیفته چطور باید برخورد کنیم؟ بدون توجه به نظر آنها کار خودتان را انجام دهید. گاهی با دیگران مقایسه شان کنید و اشتباهاتشان را هم در برخی اوقات به آنها یادآوری کنید.

کمال گراها؛ همیشه خسته اند
کمال گراها تنها به انجام کارهایی تن می دهند که مطمئند در آن برنده خواهند شد. معمولا وقتی قله ای را فتح می کنند، هنوز لذت فتح آن را نبرده، به سراغ فتح قله بعدی می روند.


به همین دلیل همیشه خسته اند. کمال گراها باید بدانند همیشه نمی توان در همه زندگی نمره 20 گرفت، باید بتوانند از نمره 18 هم لذت ببرند. آدم های کمال گرا با کنارگذاشتن این ویژگی به خودشان آسودگی را هدیه می دهند.

معتادان هیجانی؛ به دنبال تجربه جدید
اعتیاد هیجانی معمولا کسانی را گرفتار خودش می کند که همیشه پرانرژی هستند. به طور مثال


شخص صبح سر کار است، عصر مشغول یک ورزش پرتحرک است اما آخر شب هنوز کلی انرژی دارد. اعتیاد هیجانی نمودهای مختلفی دارد، اعتیاد به کار، اعتیاد به اینترنت، اعتیاد به موادمخدر و...


معتادان هیجانی در آدم های اطرافش به خصوص نامزد یا همسرش دائم به دنبال تجربه موارد جدید هستند. اگر طرف مقابل نیاز او به تجربه چیزهای جدید و هیجان را تامین نکند، ممکن است به سراغ رابطه موازی برود.

 

فروشگاه اینترنتی آبال

..
saeed saeedi بازدید : 6 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

برای درمان اعتیاد چقدر زمان لازم است ؟

 

اعتیاد یک بیماری قابل درمان است، اما در درمان این بیماری آگاهی و شناخت بیمار و خانواده نسبت به ویژگیهای و خصوصیات اعتیاد و درمانش لازم و ضروری . لازم است هم بیمار و هم خانواده اش بدانند که این بیماری مزمن است و بهبودی نیازمند صبر و بردباری آنها می باشد .

saeed saeedi بازدید : 9 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

همیشه خسته ام، دکتر!

 

زن و مرد، پیر و جوان اما چه اتفاقی می‌افتد که احساس خستگی و کسالت بر ما چیره می‌شود؟

 

خستگی، محصول زندگی مدرن امروزی است. این روزها همه از خستگی شکایت می‌کنند؛ آیا انجام کارهای ساده برایتان دشوار شده و باوجود استراحت و خواب کافی، باز هم نمی‌توانید از جایتان تکان بخورید؟

 

 

saeed saeedi بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

جاده خوشبختی شما از اینجا می گذرد

 

به خیالمان می‌رسد که زندگی، همان زندگی دلخواه، موقعی شروع می‌شود که موانعی که سر راهمان هستند، کنار بروند و ...

 

همه ما خودمان را چنین متقاعد می‌کنیم که زندگی بهتری خواهیم داشت اگر :

 
saeed saeedi بازدید : 10 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

شاید برای بسیاری از مردم قابل تصور نباشد که وجود انواع داروهای شیمیایی
در بسته‌بندی‌های رنگارنگ حاصل تحقیق بر روی اجزای موثر گیاهان دارویی است.
بد نیست بدانید حدود ۲۵ درصد از داروهای تجویز شده از سوی پزشکان در
ایالات متحده شامل یک جزو مشتق از گیاهان است.

بعضی از این داروها از عصاره گیاهان تهیه شده و گروهی دیگر از ترکیبات
شیمیایی با منشاء گیاهی ساخته می‌شوند. آمار استفاده از داروهای گیاهی در
سال‌های اخیر قابل توجه است. سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که در حال
حاضر ۸۰ درصد جمعیت جهان یعنی حدود ۴ میلیارد نفر از طب گیاهی در درمان
بیماری‌ها استفاده می‌کنند. WHO خاطر نشان می‌سازد که از حدود ۱۱۹ داروی
گیاهی حدود ۷۴ مورد آن دقیقاً همانند کاربرد آن‌ها در طب سنتی مورد استفاده
پزشکان قرار می‌گیرد. همین موضوع سبب شده که هم‌اکنون تحقیقات گسترده‌ای
از سوی شرکت‌های داروسازی روی خواص درمانی گیاهان مناطق مختلف جهان انجام
گیرد.


saeed saeedi بازدید : 5 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در شکل گرفتن 

الگوی غذایی انسان، عادات غذایی است که تعیین کننده چگونگی انتخاب، آماده 
کردن طبخ، مصرف و نگهداری موادغذایی می باشد.

عادات غذایی ریشه درعوامل مختلفی مانند 
شرایط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، جغرافیایی، مذهبی، کشاورزی و بسیاری عوامل
دیگر دارد که سینه به سینه و نسل به نسل به افراد رسیده و ریشه در باورهای
انسان دارد.

saeed saeedi بازدید : 8 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 خیار از نظر طب قدیم ایران، سرد و خنک کننده بدن بوده و به هضم غذا کمک می کند.

خیار میوه ای با طبع خنک است و برای رفع عطش و شادابی پوست استفاده می شود.

خیار گیاهی علفی، یک ساله، دارای ساقه خزنده و پوشیده از خارهای نازک و خشن است.

این میوه حل کننده اورات و اسید اوریک است. بنابراین در درمان نقرس نیز موثر است.

همچنین خیار ادرارآور، تصفیه کننده خون، رفع کننده عطش و ملین است.

برای رفع چین و چروک های پوست می توانید خیار را حلقه حلقه کرده و روی پوست صورت قرار دهید، خیار پوسترا صاف و صورت را جوان می کند.

اگر پوست چرب باشد، می توان خیار را با آب مقطر پخت و با این آب، صورت را شستشو داد.

 

saeed saeedi بازدید : 6 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 چاقی یکی از معضلات جهان امروزی است و بسیاری از افراد چاق به دنبال یک راه معجزه آسا برای کاهش سریع و آسان وزن

هستند. ولی در حقیقت هیچ معجزه ای در کار نیست. تنها راه معقول و علمی 
کاهش وزن این است که مقدار کالری که شما می سوزانید، بیشتر از مقداری باشد 
که دریافت می کنید.

saeed saeedi بازدید : 10 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 یک : دوستت دارم ، نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام بودن با تو پیدا می کنم .

دو : هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود

سه : اگر کسی تو را

saeed saeedi بازدید : 8 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)


فراتر از خود زندگی کنیم

http://malusakgig.persiangig.com/image/2/97.jpg

 

بی شک خیلی ها به موضوع خودخواهی فکر می کنیم. شاید چون این موضوعی است که خیلی از ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. مطمئن هستیم که این سوال، سوال خیلی از ماست، «آیا خودخواه بودن تمایل ذاتی انسان است؟»

saeed saeedi بازدید : 7 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

«آوا» اینطوری بزرگ نشده که مدام به شیرینی‌های یخچال ناخنک بزند یا در کورن‌فلکس صبحانه‌اش همیشه شکر بریزد. مادر او هیچگاه این چیزها را برایش نخریده است. اما«آوا» عاشق شیرینی است! این یعنی  اجتناب از مواد غذایی حاوی قند شاید به تنهایی کافی نباشد. این روزها رژیم غذایی کودکان مانند شکلات، غلات صبحانه، اسنک‌های میوه‌ای و شیرهای طعم‌دار همگی شامل انواع قندهاست. براساس پژوهش‌های محققان، روی ماست و غلات مخصوص کودکان، بیش از نیمی از آنها دست‌کم 20 درصد کالری‌شان را از قند گرفته‌اند، بنابراین به احتمال زیاد این ماده را در جاهایی مانند سالاد، کراکرها و چیپس‌ها هم ممکن است ببینید. این موضوع برای نسل کودکانی که این روزها چاق‌تر از قبل هستند خطرناک‌تر است. کودکان با این ماده در خطر افزایش بیماری‌هایی مانند دیابت نوع دوم و سندرم متابولیک هستند که علائمی مانند فشار خون بالا و چاقی شکمی  را به دنبال دارد و متعاقب آن احتمال بروز بیماری‌های قلبی را در آینده افزایش می‌دهد. خوشبختانه از سال 1990 کارخانه‌های تولیدات غذایی شروع به حذف چربی از محصولات و جایگزین کردن آن با قند کرده‌اند. حالا با هم واقعیت‌هایی را درباره این ماده خوراکی سفید مرور می‌کنیم.

saeed saeedi بازدید : 10 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

● مهم ترین منبع استرس

در حال حاضر، مدیریت مسائل مالی یکی از شایع ترین منابع استرس زا برای زوج هاست. اصلا هم عجیب نیست که این مسائل بتوانند این همه استرس را در زندگی یک زوج، مخصوصا زوج جوان، ایجاد کنند، اگر کمی دقیق به زندگی فکر کنید، پذیرفتن این واقعیت برایتان بسیار ساده است؛ این واقعیت که ۸۰ درصد از ساعت های بیماری ما در زندگی و ۸۰ درصد از فکرمان در این ساعت ها صرف پول می شود و این که چطور پول در بیاوریم، چطور خرج کنیم، و چطور پس اندازش کنیم. بنابراین اصلا دور از ذهن نیست چنین مسئله ای که بیشترین وقت بیداری را به خودش اختصاص می دهد و مهم ترین منبع استرس و البته یکی از مهم ترین عوامل اختلاف در خانواده هاست بحث های بی پایان و اختلافاتی که به وجود می آیند ممکن است ساده به نظر برسند، اما در مدت کوتاهی می توانند به مسائل حل نشدنی تبدیل شوند و بنیان خانواده را با خطرات جدی مواجه کنند.

saeed saeedi بازدید : 7 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

ین انتظار داریم که فرزندانمان بهتر از ما باشند. همه ما دوست داریم که فرزندانمان خوب یا بد بودن رفتار دیگران را تشخیص دهند و به راحتی در مقابل خواسته های نامعقول دوستان، اطرافیان و… تسلیم نشوندو این امر میسر نمی شود مگر این که زمینه های پرورش خردورزی، نقادی و اندیشیدن را برایشان فراهم کرده باشیم. فرزندان ما باید بتوانند با کمک گرفتن از نیروی عقل، موضوعات دریافتی را پردازش کنند و سره را از ناسره تشخیص دهند و راه صحیح را برگزینند. حسین سلیمان پور مقدم روان شناس تربیتی و مشاور درباره تربیت فرزندان خردورز به خراسان چنین می گوید:همانطور که قبلا گفته شد «تربیت شدن» با «تربیت کردن» متفاوت است.

saeed saeedi بازدید : 29 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

● مهم ترین منبع استرس

در حال حاضر، مدیریت مسائل مالی یکی از شایع ترین منابع استرس زا برای زوج هاست. اصلا هم عجیب نیست که این مسائل بتوانند این همه استرس را در زندگی یک زوج، مخصوصا زوج جوان، ایجاد کنند، اگر کمی دقیق به زندگی فکر کنید، پذیرفتن این واقعیت برایتان بسیار ساده است؛ این واقعیت که ۸۰ درصد از ساعت های بیماری ما در زندگی و ۸۰ درصد از فکرمان در این ساعت ها صرف پول می شود و این که چطور پول در بیاوریم، چطور خرج کنیم، و چطور پس اندازش کنیم. بنابراین اصلا دور از ذهن نیست چنین مسئله ای که بیشترین وقت بیداری را به خودش اختصاص می دهد و مهم ترین منبع استرس و البته یکی از مهم ترین عوامل اختلاف در خانواده هاست بحث های بی پایان و اختلافاتی که به وجود می آیند ممکن است ساده به نظر برسند، اما در مدت کوتاهی می توانند به مسائل حل نشدنی تبدیل شوند و بنیان خانواده را با خطرات جدیمواجه کنند.

saeed saeedi بازدید : 9 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

ایده‌های زیادی برای استفاده از شاخه‌های پلیش نخورده درخت در دکوراسیون وجود دارد. از ساختن قفسه گرفته تا میز و چوب‌پرده و غیره.

ایده‌های زیادی برای استفاده از شاخه‌های پلیش نخورده درخت در دکوراسیون وجود دارد. از ساختن قفسه گرفته تا میز و چوب‌پرده و غیره.
با آن که ساخت وسایل به این طریق کمی وقت‌گیر و زحمت دارد اما به دلیل ارزان تمام شدن و طبیعی بودن ارزش کار را دارد.
ساده‌ترین حالت آن که شاخه‌هایی که جمع کرده‌اید را در گوشه‌ای از اتاق به نمایش بگذارید و با سایر وسایل هماهنگ کنید.

saeed saeedi بازدید : 11 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

هر روز از فرزند خود بپرسید که باید چه تکالیفی را انجام دهد. محیطی آرام را برای او در نظر بگیرید تا بتواند تکالیف خود را به خوبی انجام دهد.

 

برای بیشتر والدین بردن کودکان به مدرسه کاری ضروری محسوب می شود. هدف آنها این است که فرزندان شان- چه کودک و چه نوجوان- در مدرسه احساس امنیت و راحتی کنند و درس ها را به خوبی یاد بگیرند. غالباً والدین خود را از آموزگار و مدرسه فرزندشان جدا می دانند.

saeed saeedi بازدید : 15 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

اگر مراسم خواستگاری انجام شود، علاوه بر اینکه سنتی پسندیده رعایت شده است، به شناخت بهتری ازطرف مقابل دست می یابیم. یکی ازدلایلی که ازدواج جوانان را ناپایدارمی کند، انتخاب همسربه صورت فردی است. معمولاً هنگامی که ازدواج ها با حضور و موافقت خانواده ها صورت می گیرند، ازپایداری بیشتری برخوردار می شوند.

saeed saeedi بازدید : 65 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

فکرهای خوب برای روزهای بد زندگی

گاهی به آدم‌های دور و بر خودم خیره می‌شوم و احساسات و رفتار آنها را بررسی می‌کنم. به این فکر می‌کنم که داستان آنها چیست، در جست‌وجوی چه هستند و چه چیزی قلب آنها را مالامال از احساس شادی، غم، ترس یا اشتیاق می‌کند. بعد از خودم می‌پرسم با چه جملاتی می‌توانیم به این آدم‌ها یادآوری کنم که قلبشان حتی در سخت‌ترین روزهای زندگی هم می‌تواند برای همان چیزها بتپد. امروز همان جملات را با شما در میان می‌گذارم:

saeed saeedi بازدید : 9 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

«تفاوت میان جمله «تقریبا درست است» با «درست است» آنقدر بزرگ است که به تفاوت میان کرم‌شب‌تاب و رعد و برق می‌ماند.» معنای این جمله‌ «مارک تواین» را وقتی بهتر درک می‌کنیم که بدانیم گفتن بعضی جمله‌ها در کار چقدر می‌تواند ویرانگر باشد. فرقی نمی‌کند شما کارمند باشید یا مشتری یا جزو مقامات بلندپایه؛ این کلمات شما هستند که به شما و شخصیت کاری‌تان رنگ و رو می‌دهند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 849
  • بازدید کلی : 5,194
  • کدهای اختصاصی